Jobs

Sort by: Newly listed | Lower price first | Higher price first

Membongkar Rahsia Anak Pintar

No price

 17/01/2019

 Gombak

Membongkar Rahsia Anak Pintar

Sebuah ebook yang membongkar rahsia menjadikan anak pintar cerdas bukan sahaja dari sudut intelek, malah merangkumi emosi dan rohani yang merupakan keperluan penting dalam hidup. Ebook Rahsia Anak Pintar mendedahkan hasil kajian-kajian Barat dan panduan pendidikan anak berasaskan amalan Ilmuan Islam terdahulu yang telah mengungguli d...

Read more

Menjana Pendapatan Pasif Setiap Bulan Dengan Mudah

No price

 17/01/2019

 Gombak

Menjana Pendapatan Pasif Setiap Bulan Dengan Mudah

Saya baru joint 1 minggu lebih..Gaji dahh dapat Rm 3400...Perghh macam tk cayewr jewr...APLIKASI NI MEMANG AJAIB ..Berminat untuk jadi seperti sy...Klik link di bawah..Anda mampu mengubah masa hadapan anda... http://www.jutawanapp.com/?id=jaja93

Read more

GET RICH WITH SUGAR MOMMY OR SUGAR DADDY TODAY

MYR 6,500.00

 17/01/2019

 Johor Bahru

NEED CONNECTION FOR RICH COUGAR LADIES NEAR YOUR CITY,make 6500rm WHATS APP US ON: +60182476857 If you have the passion, personality, attraction, good behaviour and attitude, you can contact us to get sugar mummy and get extra income for weekly. Get connected within 24 hours. Strictly for adult above 18 years. Do not hesitate. Whatsapp us now and make 6500RM PER MEETING WITH SUGAR MUMMY OR SUGAR DADDY.....+60182476857

Read more

Hookup Sugar Mummy In Malaysia And Singapore MRS ZAAFIRAH Whatsaapp

MYR 6,500.00

 15/01/2019

 Kota Kinabalu

Hookup Sugar Mummy In Malaysia And Singapore MRS ZAAFIRAH Whatsaapp

Hello everyone,my name is Amar i have been in looking for sugar for the past 1 years but now and a friend of mine introduced me to Mrs Zafirah and 1days after contacting Mrs Zafirah and having my sugar mummy right in Melaka ,my problem was over but i only abide by his rules and regulations. But now I am glad to be together with my sugar mummy right now , if you are in need of getting sugar mummy kingly quickly contact Mrs ZA...

Read more

Telefon bimbit anda boleh Jana duit!!!

Free

 12/01/2019

 Lembah Pantai

Masa aku kesempitan duit dulu, aku hampir putus asa sebab aku tak tahu apa lagi aku nak buat untuk cukupkan duit sampai hujung bulan. Tu tak penting mana. Yang penting duit untuk aku cukupkan beli susu Dan pampers anak. Sampailah aku jumpa ads ni. Mula-mula aku memang langsung tak yakin, siapa yang nak bagi duit dengan tekan-tekan hand phone. Aku bulatkan hati aku Cuba. Niat aku 2 perkara je, nak selesaikan hutang Dan cukupkan...

Read more

Jana duit part time di rumah !

No price

 08/01/2019

 Petaling

Jana duit part time di rumah !

Dulu saya tidak pernah terbayang bahawa ada wujuk aplikasi duit pintar menggunakan handphone. Dengan hanya satu sentuhan menggunakan handphone, duit akan masuk ke akaun anda secara bertubi-tubi. http://www.jutawanapp.com/?id=basri16

Read more

With Malaysia Mah you can earn money within 60 second!!

No price

 08/01/2019

 

With Malaysia Mah you can earn money within 60 second!!

The great chance of earning money within 60 seconds with Malaysia Mah. By sitting at home and touching your gadget, money flow to you like water try it now, you would never regret it , Link is here: http://only...

Read more

Telefon bimbit anda boleh menjana pendapatan/duit

No price

 08/01/2019

 Gombak

Telefon bimbit anda boleh menjana pendapatan/duit

sy selalu ada masalh kewangan.Duit gaji tidak mencukupi ..Sehingga terpaksa meminjam dgn kwn2..Sehingga lahh sy menemui applikasi JutawanApp.Mula nya sy langsung tk prcaya..Tp krna masalh kewangn yg smakin membebankn,Sy berani knn diri untk mencuba.Dan hasilnya sungguh tdk di sangka..Kini sy tdk perlu lagi memikirkn masalh kewangn..Tq krna memperknalkn sy dgn JutawanApp ini. http://www.jutawanapp.com/?id=jaja93

Read more

Smartphone anda boleh menjana wang!

Free

 07/01/2019

 Kota Kinabalu

Smartphone anda boleh menjana wang!

Dulu saya tidak pernah terbayang bahawa ada wujud aplikasi duit pintar menggunakan handphone. Dengan hanya satu sentuhan menggunakan handphone, duit akan masukke dalam akaun bank anda secara bertubi-tubi. http://onlyinmalaysiamah.com/?ref=kenmadara567

Read more

Telefon pintar anda boleh menjana duit!

Free

 05/01/2019

 Central Malacca

Telefon pintar anda boleh menjana duit!

Aplikasi telefon pintar yang dipanggil "Jutawanapp" yang dibangunkan oleh anak jati Malaysia yang dapat menghasilkan wang hanya menggunakan telefon pintar anda. Ini bukan MLM atau skim cepat kaya. Bukan juga pelaburan internet atau Forex. Jadi apa sebenarnya? Lawati pautan ini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai aplikasinya. http://www.jutawanapp.com/?id=adsfor

Read more

Generate money using your smartphone!

Free

 05/01/2019

 Central Malacca

Generate money using your smartphone!

A smartphone application which called Jutawanapp developed by our Malaysian that can generates money only using your smartphone. This is neither MLM nor get-rich-quick schemes. Not also internet investment or Forex. So w...

Read more

Telefon Android Anda Mampu Jana Pendapatan !!!

MYR 390.00

 05/01/2019

 Hilir Perak

Telefon Android Anda Mampu Jana Pendapatan !!!

Dulu saya tidak pernah terbayang bahawa terdapat wujudnya aplikasi duit pintar menggunakan smartphone android. Dengan hanya satu klik sahaja duit akan masuk bertubi-tubi ke dalam akaun bank anda. http://www.jutawanapp.com/?id=syahmihisham

Read more

JANA PENDAPATAN HANYA MENGGUNAKAN TELEFON BIMBIT!!

No price

 03/01/2019

 Klang

DULU SAYA TIDAK PERNAH TERBAYANG BAHAWA ADA WUJUD APLIKASI DUIT PINTAR MENGGUNAKAN HANDPHONE. DUIT AKAN MASUK KE AKAUN ANDA BERTUBI-TUBI. http://www.jutawanapp.com/?id=deera09

Read more

BERITA BAIK PENIAGA ONLINE

Free

 03/01/2019

 Titiwangsa

BERITA BAIK PENIAGA ONLINE

awak nak sale awak melambung 300% tak? sambil tu duit tepi 2X seminggu macam ni...jika buka kedai perlukan pegawai pemasaran TAPI..kena bayar gaji tiap bulan.. SEKARANG AWAK PENIAGA ONLINE..boleh dapatkan pegawai pemasaran BAYAR SEKALI SEUMUR HIDUP. APA JUTAWAN APP INI BOLEH BUAT UNTUK KITA. 1. PROMOSI GUNA ROBOT MENGGUNAKAN EMAIL 2.DAPATKAN NAMA PROSPEK 50 ORANG SEHARI 3.PROMOSI SEMU...

Read more

FAST WAY TO EARN RM6,000 WEEKLY FROM A RICH SUGAR MUMMY/DADDY. !

MYR 6,000.00

 02/01/2019

 Perak Tengah

Meet Malaysia wealthy SUGAR Mummies and SUGAR DADDYs from all wealthy booming sectors around Asian who are ready to pay as much as RM6000 for a wonderful night if you are able to satisfy a lady perfectly on bed. This is the finest and legitimate hookup Agency in Malaysia. Be among the people to get our exclusive connections. We are reliable and efficient in our job, same day hookup without delay get the opportunity to meet the...

Read more

Menambah pendapatan hanya menaip sahaja!

No price

 02/01/2019

 Johor Bahru

Menambah pendapatan hanya menaip sahaja!

Walaupun kami tidak mengenakan sebarang syarat akademik untuk melakukan kerja part time ini, kami hanya mencari individu yang jujur, bermotivasi, bersemangat dan sanggup berkerja kuat untuk menambahkan pendapatan, tetapi dalam keselesaan rumah sendiri dan pada masa yang fleksibel. Syarat-sya

Read more

Telefon bimbit anda boleh jana duit

MYR 1.00

 29/12/2018

 

Dulu saya tidak pernah terbayang bahawa ada wujud aplikasi duit pintar menggunakan handphone. Dengan hanya satu sentuhan menggunakan handphone duit akan masuk ke dalam akaun anda secara bertubi-tubi

Read more

EARN AS MUCH AS RM6000 PER NIGHT FROM SUGAR MUMMY/DADDY IN MALAYSIA TODAY

MYR 6,000.00

 29/12/2018

 Bukit Bintang

PERFECT HOOK-UP AGENCY. We are reliable and efficient in our work . get a chance to meet a rich sugar mummy/daddy .we have sugar mummies and daddies in all locations in Malaysia/Singapore willing to lavish money on you. To help you get started , contact us right now to get connected in and make lots of

Read more

FAST WAY TO EARN RM6,000 WEEKLY FROM A RICH SUGAR MUMMY/DADDY. !

No price

 23/12/2018

 Wangsa Maju

FAST WAY TO EARN RM6,000 WEEKLY FROM A RICH SUGAR MUMMY/DADDY. !

compensation: INSTANT PAYMENT employment type: full-time FAST WAY TO EARN RM6,000 WEEKLY FROM A RICH SUGAR MUMMY/DADDY. GET HOOK UP IMMEDIATELY AND EARN FAST MONEY NOW! NOTICE: THIS IS A LEGIT HOOK UP WHICH HAS HELPED A LOT OF APPLICANTS IN SAVING THEIR LIVES,PAYING OFF ALL OF THEIR DEBTS AND

Read more

LEGIT AND LEGAL WAY TO MAKE RM6000 DAILY FROM A RICH SUGAR MUMMY/DADDY

MYR 6,000.00

 23/12/2018

 Batu Pahat

LEGIT AND LEGAL WAY TO MAKE RM6000 DAILY FROM A RICH SUGAR MUMMY/DADDY

GET HOOK UP WITH SUGAR MUMMY TODAY… APPLY NOW WHY PROMO LAST!!! REGISTRATION FORM RM1150 INSTANT PAYMENT FROM SUGAR MUMMY TO YOU RM6000 TO RM8000 APPLICANT MUST BE 18 YEARS AND ABOVE Don’t miss out, people get connected everyday, contact us on WhatsApp: +60166210869 Contact us today and become rich EARN RM6,000 – RM8,000 PER NIGHT FROM SUGAR MUMMY.

Read more

ampang jaya tukang paip plumber dan renovation wiring 0177652602

Free

 23/12/2018

 Hulu Langat

ampang jaya tukang paip plumber dan renovation wiring 0177652602

Zul.wiring renovation plumber 0177652602 0177652602 PERHIDMATAN KAMI MEMBUAT KERJA KERJA ✔ BAIKI TANDAS SINKI TERSUMBAT ✔ MEMBUAT PAIP BOCOR TERSUMBAT ✔ CUCI TANGKI AIR TUKAR TANGKI ✔ TUKAR PASANG PINTU TUKAR TOMBOL ✔ UBAHSUAI RUMAH MENGECAT RUMAH ✔ UBAHSUAI BILIK AIR DAN DAPUR ✔ MEMBUAT PAGAR DAN TEMBOK ✔ MEMBAIKI AT...

Read more

Jawatan Kosong! Jana Duit Anda Di Rumah!

No price

 21/12/2018

 Kuala Selangor

Nak cari kerja? Nak pendapatan untuk sara keluarga? Nak gahi yang selama ini diimpikan? Semua persoalan ini dapat diselesaikan dengan pergi ke link di bawah. Anda akan dapat gaji yang anda inginkan jika anda berusaha. Tunggu apa lagi? Bertindak dengan segera sebelum tawaran kami tamat! http://www.jutawanapp.com/?id=othmanfuad Sila hubungi nombor ini jika ada sebarang pertanyaan: 01152840365

Read more

Ingin menjana duit dengan pantas dah mudah

No price

 14/12/2018

 Petaling

Dulu Saya pernah terfikir dengan hanya menggunakan telefon pintar anda mampu menjana duit?? Ingin tahu bagaimana utk melalukannya tekan link ini. http://www.onlyinmalaysiamah.com/?ref=Akmalafif

Read more

RM200 sehari menggunakan telefon bimbit

No price

 06/12/2018

 Bintulu

Kalau dulu saya tak mampu nak beli apa apa yang melebihi dari RM200 kerana jumlah gaji yang sangat sedikit.. Bila gaji jer,semua duit gaji habis bayar itu ini..Susah sangat nak survive..Kadang kadang terpaksa pinjam duit sebab nak beli makanan.. Tapi sekarang,semuanya berbeza.. Dengan duit masuk dalam akaun saya setiap hari,saya mampu membeli sebuah rumah dan kereta idaman saya.. Saya dah tak perlu hidup susah lagi dan mampu m...

Read more

CONNECT WITH RICH SUGAR MUMMY/DADDY AND MAKE RM6000 DAILY NOW!!!

MYR 6,000.00

 05/12/2018

 Petaling

CONNECT WITH RICH SUGAR MUMMY/DADDY AND MAKE RM6000 DAILY NOW!!!

compensation: All Conpensation Are Included employment type: part-time whatsap +60166210869 MUMMY available across Malaysia mostly all main cities including KL,Ipoh, Johor Bahru, Penang, Petaling Jaya, Shah Alam, Kota Bharu, Seremban, Kuching, Kota Kinabalu, Sabah, Sarawak and also Singapore. To qualify, you must be romantic, honest and with good personally and meet sugar mummy from all walks of life all...

Read more

Engineering jobs, Construction Workers and Unskillful Workers

No price

 04/12/2018

 Seberang Perai Selatan

Engineering jobs, Construction Workers and Unskillful Workers

Are you looking for a new exciting role? Are you looking for a new challenge to get stuck into? Are you looking to work for a leading international contractor? This exciting opportunity is a key part of our clients growth plan so if you think this could be the right move for you, please apply!! Trozby Engineers is looking for General laborers and Engineers ready to work at our different projects ...

Read more

Jana Pendapatan Lumayan dengan smartphone!

No price

 27/11/2018

 Kuala Terengganu

Dulu saya tidak pernah terbayang wujudnya aplikasi duit pintar hanya menggunakan Smartphone. Cuma satu KLIK duit akan masuk ke akaun anda secara bertubi-tubi. http://www.jutawanapp.com/?id=syekie

Read more

Pendapatan di hujung jari anda!

No price

 27/11/2018

 Gombak

Sebelum ni saya telah bekerja sepenuh masa hampir 15 tahun. Tetapi tiada saving dan gaji bulanan habis kepada expenses pegi balik keje je. Kini saya tekad bekerja secara sambilan dirumah. With ONLY 1 touch! duit akan masuk ke dalam akaun anda bertubi-tubi!!! In shaa Allah... http://www.jutawanapp.com/?id=mypartimework

Read more

SAY NO TO FAKE AGENT OF SUGAR MUMMY IN MALAYSIA

MYR 40,000.00

 26/11/2018

 Alor Gajah

SAY NO TO FAKE AGENT OF SUGAR MUMMY IN MALAYSIA

Real agent in malaysia is Mrs Sheila Real agent in malaysia is Mrs Sheila My name is chong i am from Chinese i live in Malaysia Am so happy today i have been scam by so many sugar mummy agent in Malaysia here i was so surprise today i just contact agent Mrs Sheila whatsaapp +601126442697 i was hookup today with one sugar mummy . It is great to announce that i have a good

Read more

URGENT JOB VACANCY

MYR 8,000.00

 23/11/2018

 Barat Daya

URGENT JOB VACANCY

The Highest Salary Job Vacancy-https://www.seekers.com.my/jobs/1?referrer=941 UBER DRIVER WANTED I use @Uber to make money with my car & you can too. Use this link to sign up: https://partners.uber.com/i/z6hy1z7vue FREE R...

Read more

Subcategories

search

Price

Job attributes

Purpose
Company name
Position type

Subscribe to this search


Claseek™ Malaysia is a FREE online classifieds portal. You can buy, sell, trade, rent, deal, find and advertise almost anything here. We are one of the leading local classifieds for Real Estate, Electronics, Fashion, Vehicles, Services, Travel, Money, Jobs and more. Jobs section is dedicated for job postings related to Accounting, Administrative, Clerical, Advertising, Marketing, Arts, Computer/Information Technology, Customer Service, Education, Engineering, Architecture, Entertainment, Food service, Freelance, Part-time, Healthcare, Human Resource, Legal, Manufacturing, Sales, Senior management, Skilled, etc. Find the job you want from different companies or individuals.